Klantenservice

 

Bestellen

Biohills is een website waar je Biohills Bio peper assortiment kan aankopen.

Wat is de status van mijn bestelling?

Na het voltooien van de bestelling en betaling  wordt de Biohills zwarte peper binnen de 5 werkdagen verzonden.

Kan ik mijn bestelling wijzigen en/of annuleren?

Je kunt je bestelling na afronding niet meer wijzigen. Dat is geen onwil, ons geautomatiseerd proces laat dit gewoonweg niet toe. Je mag steeds een mail sturen naar info@biohills.be. Daar het betreft voeding kan er niet geretourneerd worden.

Betalen

Kan ik veilig betalen?

Op Biohills.be kun je eenvoudig winkelen en veilig betalen. We werken samen met Mollie een gerenommeerde partij voor online betalen. Daarnaast gebruiken we een beveiligde SSL verbinding, waarmee alle privacygevoelige gegevens versleuteld worden verzonden. Kortom bij Biohills  winkel je veilig en vertrouwd.

 

Betalen met creditcard

Je kunt er ook voor kiezen om te betalen met je Visa of Mastercard. Na het kiezen van deze betaalmethode vul je het creditcardnummer, de vervaldatum van de creditcard en de CVC code in. Deze laatste code staat op de achterkant van je creditcard en bevat drie cijfers. Houd je creditcard dus bij de hand. Let op: er kan gevraagd worden om een aanvullende verificatie. Die verificatie heb je zelf ingesteld bij je creditcard maatschappij en het wachtwoord heb je zelf gekozen. Indien je daar vragen over hebt adviseren wij je contact op te nemen met je creditcard maatschappij.

 Bezorgen

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

Na het verwerken van de bestelling en betaling wordt je Biohills product binnen de 5 werkdagen verzonden

Wat zijn de verzendkosten?

België 3.75€ tot 5kg

Nederland 10.50€ tot 5kg

Duitsland 18€ tot 5kg

Verenig koninkrijk 18€ tot 5 kg

Frankrijk 10.5€ tot 5kg

Retourneren

Daar het om een voedingsproduct gaat worden en retours niet aanvaard.

Heb je een klacht

Neem dan contact met ons via email, info@biohills.be of of telefonisch +32 475 345 485, Laat het ons snel weten als je een klacht hebt en omschrijf je probleem zo duidelijk mogelijk. Aarzel dan ook niet om ons foto’s te versturen om het probleem nog beter te omschrijven. We nemen dan snel contact met je op om de klacht zo goed mogelijk te verhelpen.  

Item stuk ontvangen
Het kan onverhoopt gebeuren dat er een item stuk gaat tijdens het transport. Dan geval kan je uiteraard altijd contact opnemen met de verkoper of een mail te sturen naar: info@biohills.be Vermeld hierin altijd je ordernummer en maak een foto van het item dat kapot is gegaan. We zullen samen dan een passende oplossing zoeken!